Novinbygg AB logotyp

Administrativ koordinator

Om oss

Novinbygg AB är ett byggföretag med bas i Bromma som arbetar med snickeri, renovering, el och VVS. Vi är ett sammansvetsat team med bred kompetens och söker nu en ny kollega för att förstärka vår administrativa funktion.

Arbetsuppgifter

- Hantera offert- och fakturaprocesser, leverantörskontakter och orderläggning

- Underhåll och uppdatering av företagsdata, digitala register och interna system

- Enklare webbsidesuppdatering, presentationstillverkning och grafiska material

- Support till projektledare: dokumentation, tidsrapportering, kommunikation

- Administrativt stöd: e‑post, kalenderhantering, reception / kundkontakt

Krav

- Minst 2 års arbetslivserfarenhet i administrativ roll

- Goda kunskaper i Office‑paketet, CRM eller liknande system

- Erfarenhet av enklare webbpublicering och grafisk design (ex. Canva, Photoshop)

- Mycket god engelska i tal och skrift; grundläggande svenska alternativt viljan att lära

Personliga egenskaper

Strukturerad, initiativrik och serviceinriktad. Förmåga att hantera flera parallella uppgifter i ett snabbt tempo. Självgående med lösningsorienterat mindset.

Vi erbjuder

- Dynamisk arbetsmiljö i ett mindre företag med plats för initiativ

- Möjlighet att påverka rutiner och strukturer

- Konkurrenskraftig lön och förmåner enligt kollektivavtal

Ansökan

Skicka CV och personligt brev via Arbetsförmedlingen – urval sker löpande.

Om jobbet hos Novinbygg AB

Sista ansökningsdag
12 september
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej