Eterni Sweden AB logotyp

Administratör till kund utanför Helsingborg





ADMINISTRATÖR TILL UPPDRAG I HÖST
 

Vår kund har en fin orderingång och söker långsiktig förstärkning av en duktig administrativ medarbetare. Tjänsten är relativt bred och innefattar både orderläggning, kundsupport och operativt inköpsarbete. 

ARBETSUPPGIFTER
Vi söker dig som har en bred kompetens när det kommer till administrativa uppgifter och trivs med att ha ett varierande arbetsinnehåll. Du har ordning och struktur i ditt arbete och är person som gillar att supportera dina kollegor i produktion. Tjänsten är på heltid med start i slutet av augusti.

PERSONLIGA EGENSKAPER & KVALIFIKATIONER
Vi söker dig som har en relevant utbildning samt god erfarenhet inom ekonomi, inköp eller kundservice. Du är van att tala och skriva engelska och har god systemvana, Excel är meriterande. Har du erfarenhet från tillverkningsindustrin är detta ett plus. 

Som person är du ansvarsfull och noggrann, du är van att jobba självständigt och har förmågan att strukturera och planera ditt arbete. Vidare har du grundläggande tekniska färdigheter och kan snabbt sätta dig in i nya projekt och processer. Med fördel är du en tempostark och flexibel person som gillar att jobba i team men med ett starkt fokus på att driva dina egna uppgifter från start till mål.  

OM TJÄNSTEN
Tjänsten som Administratör är ett uppdrag på heltid. Du blir inledningsvis anställd av Eterni Sweden AB och arbetar som konsult hos vår kund utanför Helsingborg. Tjänsten är långsiktigt och förväntas övergå i en tillsvidaretjänst efter sex månaders anställning hos Eterni.  

ÖVRIG INFORMATION
Ansökningar via mail behandlas ej på grund av GDPR, sök tjänsten på www.eterni.se. Vi arbetar med löpande urval så vänta inte med att skicka in din ansökan. 

VARMT VÄLKOMMEN MED DIN ANSÖKAN!

Om jobbet hos Eterni Sweden AB

Sista ansökningsdag
10 augusti
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej