Adminstratör
Administrativ medarbetare.
På grund av sjukfrånvaro söker vårt växande åkeriföretag en administratör för en heltidsanställning i Göteborg. Rollen innebär ett brett ansvarsområde med både personal- och fordonsadministration, samt att vara en nyckelperson i kontakten med partners och kunder.
Arbetsuppgifter innefattar:
- Administrativt ansvar för personal och fordonsflotta.
- Kund- och partnerservice via mejl och telefon.
- Hantering av dokumentation och fakturering.
- Löneadministration (erfarenhet av löneprogam är meriterande)
Vi söker dig som har
- Goda datorkunskaper. (Särskilt Office-paketet och andra digitala verktyg)
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. (Meriterande om man är "bilkunnig")
- Goda kunskaper i svenska och engelska, tal och skrift.
- Strukturerat och noggrann arbetssätt med förmåga att kunna prioritera effektivt.
- Lösningsorienterad och ansvarsfull inställning.
Vi erbjuder
- En varierande och självständig roll i ett dynamiskt företag.
- Möjlighet att vara en nyckelspelare i vår dagliga verksamhet
- Anställning enligt överenskommelse (tillträde och lön enligt överenskommelse)
Är du den vi söker? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande.
Om jobbet hos Bidhan AB
Sista ansökningsdag
22 augusti
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej