Customer Success Manager
Är du vår nya stjärna?
Vill du vara med och skapa kundmagi? Vi söker en Customer Success Manager med driv och
energi till vårt snabbväxande team.
Bli en del av ett dynamiskt, växande företag med:
• Ett agilt arbetssätt – vi utvecklas ständigt tillsammans med våra kunder och anpassar oss
snabbt till eventbranschens behov och möjligheter.
• Ett engagerat Customer Success-team – här jobbar vi nära varandra och våra kunder, med en
stark teamkänsla och högt engagemang.
• Eget ansvar – du bygger långsiktiga kundrelationer, leder onboarding och affärsutveckling hos
befintliga kunder, och tar ägandeskap för att de når sina mål.
• En öppen och lyhörd kultur – vi delar kunskap, testar idéer och lyfter förbättringsförslag som
snabbt kan bli verklighet. Du har stor möjlighet att påverka både kundupplevelsen och våra
arbetssätt.
Lockas du av att jobba i ett hjälpsamt och sammansvetsat team som alltid har kunden i fokus?
Har du ett öga för struktur, gillar att lösa problem – och trivs mitt i pulsen på ett mässgolv?
Då bör du fortsätta läsa!
Det här är Trippus
Trippus är ett snabbväxande SaaS-bolag som är marknadsledande på webb- och mobilbaserade
tjänster inom Event Management. Efterfrågan på lösningar har skjutit i höjden och tack vare vår
starka position på marknaden har vi nu behovet att stärka upp teamet med ännu fler stjärnor
som vill vara med på vår tillväxtresa.
Med vårt verktyg skapar vi skräddarsydda eventsidor, registreringssidor, eventappar med mera
som gör det möjligt för våra kunder att arrangera sina evenemang på bästa sätt. Vi arbetar med
välkända företag från en mängd olika branscher, vilket ger oss en bred och mångsidig kundbas.
Idag är vi drygt 35 medarbetare som sitter i fina lokaler ett stenkast från Uppsala centralstation.
Vi har även lokala kontor i Göteborg, Norge och Italien. Här finns goda utvecklingsmöjligheter i
en expansiv och internationell miljö.
Vi fortsätter nu vår tillväxt och förstärker vårt team med ytterligare kreativa och
handlingskraftiga personer.
Om tjänsten
Som en del av Trippus Customer Success-team arbetar du nära våra kunder för att säkerställa
att de får ut full effekt av vårt system – både på kort och lång sikt. I rollen som Customer
Success Manager ansvarar du för att användarna får en riktigt bra start i verktyget och att de
därefter fortsätter utvecklas och lyckas i sin användning.
Tillsammans med kunden sätter ni mål kopplade till deras behov och verksamhet. Genom
proaktiv guidning, utbildning och uppföljning ser du till att de når dit. Med din expertis i Trippus
system fungerar du som bollplank och rådgivare – med kundens framgång i fokus.
Kontakten med kunderna sker dagligen, både via digitala möten och i fysiska träffar. Där bygger
du starka och långsiktiga relationer. Rollen innebär också ett tydligt kommersiellt ansvar – det
gäller att identifiera nya behov, föreslå lösningar och aktivt arbeta med merförsäljning för att
maximera både kundens affärsvärde och vår gemensamma framgång.
En viktig del av arbetet är att samla in och vidareförmedla feedback till övriga team. Genom att
identifiera utvecklingsmöjligheter för både kund och produkt bidrar du till att vi ständigt
förbättras.
Arbetet erbjuder hög variation och varje arbetsdag ser olika ut. Att jobba hos Trippus är både
utmanande och utvecklande, med goda möjligheter att växa inom företaget i takt med vår
tillväxt – i en kultur där innovation får ta plats och snabbt blir till verklighet.
Din profil
Vi tror att du har ett intresse för att bygga starka kundrelationer, hitta smarta lösningar i vårt
system och kombinera affärstänk med känsla för design och användarupplevelse.
Du har en god social kompetens, trivs med personliga kontakter och uppfattas som pedagogisk.
Viktigt är att du har nära till skratt - vi har kul på jobbet! Utöver detta är du handlingskraftig,
strukturerad och ansvarsfull.
Vi söker någon med driv då vi strävar efter att ge våra kunder bästa möjliga service!
Vi söker dig som:
Vill du vara med och skapa kundmagi? Vi söker en Customer Success Manager med driv och
energi till vårt snabbväxande team.
Bli en del av ett dynamiskt, växande företag med:
• Ett agilt arbetssätt – vi utvecklas ständigt tillsammans med våra kunder och anpassar oss
snabbt till eventbranschens behov och möjligheter.
• Ett engagerat Customer Success-team – här jobbar vi nära varandra och våra kunder, med en
stark teamkänsla och högt engagemang.
• Eget ansvar – du bygger långsiktiga kundrelationer, leder onboarding och affärsutveckling hos
befintliga kunder, och tar ägandeskap för att de når sina mål.
• En öppen och lyhörd kultur – vi delar kunskap, testar idéer och lyfter förbättringsförslag som
snabbt kan bli verklighet. Du har stor möjlighet att påverka både kundupplevelsen och våra
arbetssätt.
Lockas du av att jobba i ett hjälpsamt och sammansvetsat team som alltid har kunden i fokus?
Har du ett öga för struktur, gillar att lösa problem – och trivs mitt i pulsen på ett mässgolv?
Då bör du fortsätta läsa!
Det här är Trippus
Trippus är ett snabbväxande SaaS-bolag som är marknadsledande på webb- och mobilbaserade
tjänster inom Event Management. Efterfrågan på lösningar har skjutit i höjden och tack vare vår
starka position på marknaden har vi nu behovet att stärka upp teamet med ännu fler stjärnor
som vill vara med på vår tillväxtresa.
Med vårt verktyg skapar vi skräddarsydda eventsidor, registreringssidor, eventappar med mera
som gör det möjligt för våra kunder att arrangera sina evenemang på bästa sätt. Vi arbetar med
välkända företag från en mängd olika branscher, vilket ger oss en bred och mångsidig kundbas.
Idag är vi drygt 35 medarbetare som sitter i fina lokaler ett stenkast från Uppsala centralstation.
Vi har även lokala kontor i Göteborg, Norge och Italien. Här finns goda utvecklingsmöjligheter i
en expansiv och internationell miljö.
Vi fortsätter nu vår tillväxt och förstärker vårt team med ytterligare kreativa och
handlingskraftiga personer.
Om tjänsten
Som en del av Trippus Customer Success-team arbetar du nära våra kunder för att säkerställa
att de får ut full effekt av vårt system – både på kort och lång sikt. I rollen som Customer
Success Manager ansvarar du för att användarna får en riktigt bra start i verktyget och att de
därefter fortsätter utvecklas och lyckas i sin användning.
Tillsammans med kunden sätter ni mål kopplade till deras behov och verksamhet. Genom
proaktiv guidning, utbildning och uppföljning ser du till att de når dit. Med din expertis i Trippus
system fungerar du som bollplank och rådgivare – med kundens framgång i fokus.
Kontakten med kunderna sker dagligen, både via digitala möten och i fysiska träffar. Där bygger
du starka och långsiktiga relationer. Rollen innebär också ett tydligt kommersiellt ansvar – det
gäller att identifiera nya behov, föreslå lösningar och aktivt arbeta med merförsäljning för att
maximera både kundens affärsvärde och vår gemensamma framgång.
En viktig del av arbetet är att samla in och vidareförmedla feedback till övriga team. Genom att
identifiera utvecklingsmöjligheter för både kund och produkt bidrar du till att vi ständigt
förbättras.
Arbetet erbjuder hög variation och varje arbetsdag ser olika ut. Att jobba hos Trippus är både
utmanande och utvecklande, med goda möjligheter att växa inom företaget i takt med vår
tillväxt – i en kultur där innovation får ta plats och snabbt blir till verklighet.
Din profil
Vi tror att du har ett intresse för att bygga starka kundrelationer, hitta smarta lösningar i vårt
system och kombinera affärstänk med känsla för design och användarupplevelse.
Du har en god social kompetens, trivs med personliga kontakter och uppfattas som pedagogisk.
Viktigt är att du har nära till skratt - vi har kul på jobbet! Utöver detta är du handlingskraftig,
strukturerad och ansvarsfull.
Vi söker någon med driv då vi strävar efter att ge våra kunder bästa möjliga service!
Vi söker dig som:
- Är van vid att snabbt sätta sig in i nya digitala verktyg
- Är flytande i det svenska språket och har goda kunskaper i det engelska språket i både tal och skrift.
- Är van att arbeta mot uppsatta mål och har ett starkt eget driv
- Har lätt för att bygga relationer och få energi av mötet med andra människor
- Har B-körkort och är bekväm med att köra bil
Det är meriterande, men inte nödvändigt, om du:
- Har en postgymnasial utbildning
- Har erfarenhet av försäljning
- Har erfarenhet av kund- eller IT-support
- Kunskaper inom webbdesign, HTML och CSS
- Talar tyska, danska eller norska
Låter det som en bra matchning? Tveka inte att skicka in din ansökan. Vi ser fram emot att höra från dig!
Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt då vi hanterar ansökningarna löpande.
Om jobbet hos Trippus Event Solutions AB
Sista ansökningsdag
26 maj
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej

Att bo i Uppsala kommun är att bo i en vibrerande storstadskommun som hela tiden förändras men med stil och i samklang med sin viktiga del i Sveriges historia. Miljö-och rättvisetänk återspeglas i att Uppsala var Årets Fairtrade City i Sverige år 2021. Uppsala kommun har nästan 234 000 invånare, Uppsala stad är Sveriges fjärde största tätort med över 165 000 invånare. Uppsala var en gång Sveriges viktigaste maktcentrum och har även varit Sveriges religiösa centrum vilket såväl stad som landsbygd bär vittne om. Uppsala kommun har också sitt anrika universitet, Uppsala universitet med forskning i [...]
Lediga jobb
Copyright © 2024 · nykommun.se · info@nykommun.se · KMK Nykom AB · Sitemap