Drift- och serviceansvarig till Vitis Städ & Service i Kinna
Välkommen till Vitis Städ & Service – ett flexibelt och nytänkande företag som präglas av stort kundfokus och arbetsglädje! Totalt är vi 30 medarbetare som bland annat städar små som stora kontor, byggarbetsplatser och hemma hos privatpersoner. Dessutom erbjuder vi tjänster runtomkring kundernas fastighet såsom fasadtvätt, takvård, traditionellt trädgårdsarbete och mycket mer. Vi fixar också sådant som får kontoret att funka lite bättre, exempelvis som att leverera frukt eller egenkomponerade tesorter till våra kunder. Alltid med ett leende och precis så som kunden vill ha det. För att läsa mer om oss, besök www.vitisstad.se
Vill du vara del av ett engagerat team där du får arbeta med affärsutveckling, daglig kundkontakt och att entusiasmera personalstyrkan?
Arbetsuppgifter och mål
Som Drift- och serviceansvarig hos Vitis Städ & Service kommer du att agera som ansiktet utåt för bolaget via kontinuerlig kundkontakt, sköta personalrelaterade frågor samt arbeta med att vidareutveckla organisationens interna processer. I det dagliga arbetet driver och utvecklar du befintliga kundrelationer via personliga besök och telefonkontakt, allt för att skapa högsta kundnöjdhet. Du arbetar också med att engagera och entusiasmera personalstyrkan via morgonmöten och besöker dem ute på fältet hos kund samt via personliga samtal såsom lön- och medarbetarsamtal med mera. En viktig del i arbetet blir även att fungera som företagsrepresentant vid kontakt med myndigheter, fackliga organisationer och vid ekonomiska frågor. Samtidigt ansvarar du för att utveckla nuvarande processer och skapar nya vid behov, som till exempel planering av löpande aktiviteter genom året, inlägg på sociala medier, semesterplanering och så vidare.
I det dagliga arbetet jobbar du tätt tillsammans med Arbetsledare och Driftschef. Initialt är du placerad på kontoret i Kinna samt att det i tjänsten ingår dagliga resor till kundföretag med ett område på cirka 7 mils radie från kontoret. Din Profil
Vi söker dig som har erfarenhet av strategiskt och operativt arbete kring kundkontakter, personalfrågor samt processhantering. Du är van vid att agera ansiktet utåt för ett företag och har stor förståelse för vad som krävs i att bibehålla goda kundrelationer. Du är affärsdriven och förstår hur personal, struktur och bra kundkontakt bidrar till verksamhetens resultat. Vidare har du en god förståelse för hur olika myndigheter och fackföreningar arbetar, där du samverkar och är tillmötesgående för att finna konsensus i olika personalrelaterade frågor.
Som person är du prestigelös och drivs av att skapa ordning och reda. Du strukturerar, för en god dialog samt återkommer i olika ärenden, till såväl kunder som intern personal. Du anser dig vara en positiv person som tycker om att ge det lilla extra, du är professionell och förstår vad det innebär att representera ett företag. Du trivs med ”frihet under ansvar” där du är förtroendeingivande och självständig i ditt arbete. Självklart bidrar du till den goda stämningen som finns på bolaget och fortsätter att skapa en fin arbetsmiljö via öppen kommunikation, ge-och-ta-anda samt via aktiv närvaro.
Så, vill du vara med och fortsätta att vidareutveckla ett innovativt företag som har en stabil kundbas och som nu är redo att ta nästa steg för att nå nya nivåer? Varmt välkommen med din ansökan, senast tisdagen den 13 maj 2025. Kontakt
I den här rekryteringen samarbetar Vitis Städ & Service med Human & Executive. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att maila till info@humanandexecutive.se
Intervjuer kommer att göras löpande och tjänsten kan komma att tillsätts innan sista ansökan.
Vill du vara del av ett engagerat team där du får arbeta med affärsutveckling, daglig kundkontakt och att entusiasmera personalstyrkan?
Arbetsuppgifter och mål
Som Drift- och serviceansvarig hos Vitis Städ & Service kommer du att agera som ansiktet utåt för bolaget via kontinuerlig kundkontakt, sköta personalrelaterade frågor samt arbeta med att vidareutveckla organisationens interna processer. I det dagliga arbetet driver och utvecklar du befintliga kundrelationer via personliga besök och telefonkontakt, allt för att skapa högsta kundnöjdhet. Du arbetar också med att engagera och entusiasmera personalstyrkan via morgonmöten och besöker dem ute på fältet hos kund samt via personliga samtal såsom lön- och medarbetarsamtal med mera. En viktig del i arbetet blir även att fungera som företagsrepresentant vid kontakt med myndigheter, fackliga organisationer och vid ekonomiska frågor. Samtidigt ansvarar du för att utveckla nuvarande processer och skapar nya vid behov, som till exempel planering av löpande aktiviteter genom året, inlägg på sociala medier, semesterplanering och så vidare.
I det dagliga arbetet jobbar du tätt tillsammans med Arbetsledare och Driftschef. Initialt är du placerad på kontoret i Kinna samt att det i tjänsten ingår dagliga resor till kundföretag med ett område på cirka 7 mils radie från kontoret. Din Profil
Vi söker dig som har erfarenhet av strategiskt och operativt arbete kring kundkontakter, personalfrågor samt processhantering. Du är van vid att agera ansiktet utåt för ett företag och har stor förståelse för vad som krävs i att bibehålla goda kundrelationer. Du är affärsdriven och förstår hur personal, struktur och bra kundkontakt bidrar till verksamhetens resultat. Vidare har du en god förståelse för hur olika myndigheter och fackföreningar arbetar, där du samverkar och är tillmötesgående för att finna konsensus i olika personalrelaterade frågor.
Som person är du prestigelös och drivs av att skapa ordning och reda. Du strukturerar, för en god dialog samt återkommer i olika ärenden, till såväl kunder som intern personal. Du anser dig vara en positiv person som tycker om att ge det lilla extra, du är professionell och förstår vad det innebär att representera ett företag. Du trivs med ”frihet under ansvar” där du är förtroendeingivande och självständig i ditt arbete. Självklart bidrar du till den goda stämningen som finns på bolaget och fortsätter att skapa en fin arbetsmiljö via öppen kommunikation, ge-och-ta-anda samt via aktiv närvaro.
Så, vill du vara med och fortsätta att vidareutveckla ett innovativt företag som har en stabil kundbas och som nu är redo att ta nästa steg för att nå nya nivåer? Varmt välkommen med din ansökan, senast tisdagen den 13 maj 2025. Kontakt
I den här rekryteringen samarbetar Vitis Städ & Service med Human & Executive. För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att maila till info@humanandexecutive.se
Intervjuer kommer att göras löpande och tjänsten kan komma att tillsätts innan sista ansökan.
Om jobbet hos Human & Executive Sweden AB
Sista ansökningsdag
13 maj
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej