Driven logistikkoordinator till kund i Ludvika!
Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi har lång erfarenhet från rekrytering – och bemanningsbranschen och vi vet hur viktigt det är med lokal närvaro. Vårt varumärke kännetecknas av ett högt personligt engagemang på alla nivåer – i relationen med våra kunder, kandidater och i relationen med våra konsulter. Vi vill med hög kompetens, ett genuint engagemang och prestigelöst arbetssätt smitta vår omgivning med positiv energi och inspiration och upplevas som en mötesplats dit företag och människor vänder sig när de vill ta nästa steg i utvecklingen. Clockwork finns i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se
Om företaget
I denna tjänst blir du anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt riktigt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.
Dina arbetsuppgifter
Vi söker en logistikkoordinator till vår kund i Ludvika. I rollen ingår att administrera, dokumentera och planera transporter, samt att slutföra ordrar och säkerställa att all information är korrekt. Du kommer även att hantera inkommande och utgående transporter, samt svara på e-post och telefonsamtal.
Tjänsten är en visstidsanställning med goda möjligheter till förlängning.
Arbetstiderna är måndag till fredag, 07:00–16:00.
Din profil
Det här jobbet passar dig som är ansvarstagande, strukturerad och noggrann i dina arbetsuppgifter. Du har en serviceinriktad inställning, prioriterar alltid kunden i första hand och trivs med varierade uppgifter. Du kommer jobba både självständigt och nära dina kollegor. Om du har förmågan att hantera och prioritera de utmaningar som uppstår under arbetsdagen, kommer du att lyckas i den här rollen. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och värdesätter driv, engagemang och viljan att alltid göra ett bra jobb. Du ska ha erfarenhet från en liknande roll, eller från administration och/eller kundservice för att lyckas i rollen. Vidare har du god datorvana och uttrycker dig obehindrat i både tal och skrift på svenska.
Ansökan
Är du den vi söker? Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Vi jobbar med löpande urval, vilket innebär att vi kallar in kandidater till intervju under hela ansökningsperioden. Så vänta inte, ansök via vår hemsida www.clockworkpeople.se så snart som möjligt.
För frågor, kontakta ansvarig Konsultchef Lovisa Greus via 070 821 53 51 alternativt via lovisa.greus@clwork.se
Varmt välkommen med din ansökan!
Om jobbet hos Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
Sista ansökningsdag
11 maj
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Ja