LBF Bygg AB logotyp

Ekonomi / Administratör

Ekonomi- och administratör till LBF – en varierad och utvecklande roll

Vill du ha ett arbete där du får kombinera ekonomi och administration i en bred roll med många kontaktytor? På LBF får du chansen att arbeta i ett engagerat företag där du kan göra verklig skillnad.

Om rollen

Som ekonomi- och administratör hos oss blir du en viktig del av teamet och arbetar nära våra projektledare, hantverkare och ledning. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att omfatta:

  • Löpande bokföring

  • Fakturering

  • Stöd till projektledare med dokumentation och uppföljning

  • Allmän administration och kontorsrutiner

Vi söker dig som

  • Har erfarenhet av bokföring och fakturering

  • Har god administrativ förmåga och sinne för detaljer

  • Är självgående, strukturerad och trivs med varierade arbetsuppgifter

  • Behärskar svenska i tal och skrift samt har goda kunskaper i Officepaketet

  • Är positiv, lösningsfokuserad och samarbetar väl med olika yrkesroller

Vi erbjuder

  • Ett engagerat företag där din insats märks

  • Ett varierat arbete med stor möjlighet att påverka

  • Trevliga kollegor och en arbetsmiljö med högt i tak

Om LBF

LBF är ett byggföretag som arbetar med både entreprenad och serviceprojekt. Vi värdesätter kvalitet, långsiktiga relationer och ett gott samarbete – både internt och med våra kunder.

Vi finns i Arlandastad

Tillträde: Enligt överenskommelse

Välkommen med din ansökan till jobb@lbf.se

Urval sker löpande.

Om jobbet hos LBF Bygg AB

Sista ansökningsdag
11 september
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Ja