Manpower AB logotyp

Helgpersonal till Återvinningscentralerna i Brunflo och Lit

Är du en hjälpsam och positiv person? Är service något som faller sig naturligt för dig? Då är det dig vi letar efter! Vi söker just nu efter arbetsvilliga personer som vill jobba som miljötekniker på timmar maj - september. Uppdraget är hos Östersunds kommun på Återvinningscentralerna i Brunflo och Lit. Möjlighet finns att samåka med ordinarie personal från ÅVC i Odenskog ut till Lit och Brunflo - dvs körkort är inte ett krav. Om du är studerande, pensionär eller har en annan huvudsaklig sysselsättning kan du arbeta som timanställd hos oss på Manpower. Arbetet sker 1-4 helger i månaden, förlagt på lördagar och söndagar enligt schema, arbetstiderna är ca 7.30-16.45. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta som konsult på plats hos kunden. Ansök gärna redan idag då det första konsultuppdraget startar redan 4-5 maj. Arbetsuppgifter Informera kunder i sorteringsfrågor, hjälpa till med drift, skötsel och renhållning av återvinningscentralerna i Brunflo och Lit. Samt bistå i andra vanligt förekommande uppgifter inom verksamheten. Kvalifikationer Vi söker dig som är utåtriktad, stresstålig och gillar att prata med människor. Du gillar ordning och reda, är pedagogisk i din kommunikation och tar gärna egna initiativ. Vi ser det som en stor fördel om trivs i ett litet härligt arbetslag, har ett intresse för miljöfrågor och gärna vill dela med dig av dina kunskaper. Vi ser gärna att du har relevant yrkeserfarenhet eller liknande erfarenhet från annat serviceyrke. Det är meriterande om du har truckkort, behörighet att köra hjullastare eller utbildning i ADR. Om vår kund Avfall Återvinning är en enhet inom sektor Avfall VA på Östersunds kommun. Avfall VA tillhandahåller och utvecklar vatten - och avfallstjänster. Avfall Återvinning har uppdraget att samla in hushållsavfall, såsom brännbart avfall, matavfall samt farligt avfall. Därtill ansvarar de för driften av tre återvinningscentraler i Odenskog, Brunflo och Lit. Intresserad? För att söka tjänsten klickar du på knappen "Ansök nu". Vid frågor är du välkommen att kontakta rekryterare Veronica F Alfredsson via e-post: veronica.forsen.alfredsson@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta uppdraget så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Vi ser fram emot att höra från dig! Om Manpower Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Om jobbet hos Manpower AB

Sista ansökningsdag
2024-05-09T23:59:59
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Deltid