Kundservicechef på Green Cargos logistikcenter
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Har du mångårig erfarenhet av ledarskap och en stark förmåga att driva förändring? Vill du leda och utveckla vår Kundservice? Som Chef Kundservice på Green Cargo i Hallsberg får du en strategiskt viktig roll där du ansvarar för att leda och utveckla ett team på cirka 85 medarbetare. Med din erfarenhet av att leda komplex verksamhet med utgångspunkt i kundens behov och din förmåga att skapa engagemang, blir du nyckelpersonen för att driva vår digitaliseringsresa och säkerställa en hög servicenivå. Du får möjlighet att påverka verksamheten på flera nivåer, från operativt ledarskap till strategiska beslut i ledningsgruppen. Hos Green Cargo är utveckling, kvalitet och kundfokus i centrum. Ditt anställningserbjudande Hos Green Cargo får du ett utmanande och utvecklande arbete där du gör skillnad. Du blir en del av ett företag med starka värderingar, ett tydligt kundfokus och medarbetare med gedigen erfarenhet och hög kompetens. Vi erbjuder en arbetsmiljö där din kompetens värdesätts och möjlighet att påverka både teamet och verksamheten i stort. Du får leda ett erfaret team bestående av 5 gruppchefer och en avdelning på totalt 85 medarbetare. Dina arbetsuppgifter Som Chef Kundservice på Green Cargo har du ett övergripande ansvar för att leda och utveckla kundserviceavdelningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Har du mångårig erfarenhet av ledarskap och en stark förmåga att driva förändring? Vill du leda och utveckla vår Kundservice? Som Chef Kundservice på Green Cargo i Hallsberg får du en strategiskt viktig roll där du ansvarar för att leda och utveckla ett team på cirka 85 medarbetare. Med din erfarenhet av att leda komplex verksamhet med utgångspunkt i kundens behov och din förmåga att skapa engagemang, blir du nyckelpersonen för att driva vår digitaliseringsresa och säkerställa en hög servicenivå. Du får möjlighet att påverka verksamheten på flera nivåer, från operativt ledarskap till strategiska beslut i ledningsgruppen. Hos Green Cargo är utveckling, kvalitet och kundfokus i centrum. Ditt anställningserbjudande Hos Green Cargo får du ett utmanande och utvecklande arbete där du gör skillnad. Du blir en del av ett företag med starka värderingar, ett tydligt kundfokus och medarbetare med gedigen erfarenhet och hög kompetens. Vi erbjuder en arbetsmiljö där din kompetens värdesätts och möjlighet att påverka både teamet och verksamheten i stort. Du får leda ett erfaret team bestående av 5 gruppchefer och en avdelning på totalt 85 medarbetare. Dina arbetsuppgifter Som Chef Kundservice på Green Cargo har du ett övergripande ansvar för att leda och utveckla kundserviceavdelningen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
- Leda och fördela arbetet inom Kundservice.
- Utveckla och säkerställa att avdelningen levererar hög servicenivå till både interna och externa stakeholders.
- Bygga starka relationer med interna intressenter och främja ett kundorienterat arbetssätt.
- Driva och följa upp nyckeltal och aktiviteter som stödjer verksamhetens mål.
- Engagera och motivera teamet i Green Cargos digitaliseringsresa och säkerställa en kultur av kontinuerlig förbättring.
- Delta i strategiska utvecklingsprojekt och bidra aktivt i ledningsgruppen för Marknad och Försäljning.
Om jobbet hos Hirely AB
Sista ansökningsdag
13 juni
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej