Kundservicemedarbetare
På Senzum tror vi på kraften i engagerade människor som varje dag gör skillnad för både kunder och samhälle. Vi söker dig som är initiativrik, hårt arbetande och brinner för att ge service i toppklass. Hos oss får du chansen att arbeta på uppdrag av en verksamhet inom avfallshantering där hållbarhet och framtidens lösningar står i centrum.
Som kundservicemedarbetare blir du en viktig länk mellan företag och kund, där du hanterar inkommande frågor via telefon och e-post, ger vägledning och skapar professionella kundmöten.
Om rollen
Vi söker en engagerad och kommunikativ kundservicemedarbetare för ett uppdrag åt kund via Senzum. Du blir anställd av Senzum och arbetar på uppdrag för en extern kund inom branschen för avfallshantering och återvinning. Uppdraget är en behovsanställning med god chans till förlängning och varierande uppgifter inom kundservice.
Arbetsuppgifter
- Orderläggning för inleveranser via affärssystemet
- Erbjuda snabb och korrekt support
- Registrera nya kunder i affärssystemet
- Hantera och dokumentera kundreklamationer
- Delta och bidra aktivt till förbättringsarbete genom att samla insikter om kundens behov och upplevelse
- Arbeta proaktivt med att digitalisera kunder via kund portalen
- Vara kundens första kontakt – du representerar Senzum i kundens namn och bidrar till gott kundintryck.
Vi söker dig som
Är engagerad och bidrar med energi i arbetet
Har en positiv inställning och sprider god stämning
Visar framfötterna, är nyfiken och vill utvecklas
Tar ägarskap och ansvar för dina arbetsuppgifter
Har mod att testa nya idéer och utmana dig själv
Visar flexibilitet och anpassar dig till förändringar
Har förmåga att prioritera och fokusera på det viktigaste
Är proaktiv och ser lösningar innan problemen uppstår
Har ett starkt driv och vilja att nå resultat
Kvalifikationer
- Avslutad gymnasieutbildning.
- Tidigare erfarenhet av service och löpande kundkontakt samt arbete med ärendehanteringssystem
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
- B-körkort
Vi ser det som meriterande om du har:
- Erfarenhet av innesälj
- Tidigare arbete i konsultform
Information
Omfattning: 8 timmar om dagen
Fast timlön, enligt avtal kollektivavtal
Tillträde: omgående
Övrigt:
Vi utför bakgrundskontroller innan anställning via bakgrundskollen.se
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så tveka inte att söka!
Senzum sköter sin rekrytering internt och vi undanber oss därför all kontakt från rekryteringsbolag.
Om jobbet hos Senzum AB
