Hero AB logotyp

Kundservicemedarbetare till Norrköping!

Kundservicemedarbetare till Norrköping!

Har du erfarenhet av kundservice eller support? Trivs du i en roll där du får kombinera problemlösning, service och kommunikation? Då kan det här vara en tjänst för dig! 

Om tjänsten

I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för att besvara kundärenden via e-post, chatt och telefon på ett snabbt och professionellt sätt. Du felsöker och löser problem för att skapa en smidig kundupplevelse och upprätthåller en hög servicenivå med både effektivitet och professionalitet. Rollen innebär också samarbete med interna team, att hålla sig uppdaterad kring produkter och att ta helhetsansvar för kundresan.

Vem vi söker

För att lyckas i rollen ser vi att du har minst ett års erfarenhet av arbete inom kundservice och är van vid att arbeta digitalt med god datorvana. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, och det är meriterande om du även behärskar tyska. 

Du har en stark kommunikativ förmåga och trivs med att arbeta självständigt. Som person är du lösningsorienterad, effektiv och har ett tydligt fokus på problemlösning. Du har en positiv attityd och ett genuint engagemang för att hjälpa kunder, vilket gör dig till en naturlig del av ett serviceinriktat team.

Om anställningen

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start så snart som möjligt. Arbetstiden är heltid, måndag till fredag 08:00–17:00. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos kundföretaget efter avslutat uppdrag.

Ansökan

Tjänsten ska tillsättas omgående, så vänta inte med din ansökan! Skicka in ditt CV och ett kort personligt brev där du berättar varför just du passar för rollen.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: klara.andersson@hero.se

Om jobbet hos Hero AB

Sista ansökningsdag
20 november
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej