Kundtjänstmedarbetare till Beslag Design i Båstad!
Är du en serviceinriktad person med en naturlig förmåga att hantera kundens behov? Är du lyhörd och brinner för att sätta kunden i centrum? Då kan du vara den som söks till kundtjänstteamet hos Beslag Design. Just nu befinner sig Beslag Design i en expansiv fas och ser fram emot en spännande framtid tillsammans med dig!
OM TJÄNSTEN
Beslag Design är marknadsledande inom handtag, knoppar, beslag och inredningsdetaljer, med en omsättning på cirka 200 miljoner och ett team av 50 engagerade medarbetare. Med över 50 års erfarenhet fortsätter Beslag Design att utveckla och leverera designlösningar som gör skillnad i både hem och offentliga miljöer. Varje år skickas tusentals kvalitetsprodukter från lagret i Båstad och sätter ribban högt för att leda branschen med stil och hållbara lösningar. Som en del av Volati-koncernen ingår Beslag Design även i en större kontext med starka resurser och stabil tillväxt.
Som kundtjänstmedarbetare hos Beslag Design blir du en del av ett team där du får en mångsidig arbetsdag fylld med olika administrativa uppgifter och utmaningar. Chatt, telefon, mail, retur och reklamationshantering är delar av arbetsuppgifterna som präglar din vardag. Framför allt blir du ett ovärderligt stöd gentemot kunder och i det fortsatta arbetet att erbjuda alla Beslag Design samarbetar med ypperlig service!
Du erbjuds
- En dynamisk roll i ett innovativt företag som befinner sig i en expansiv fas, där du får chansen att utvecklas. Med rätt inställning finns det stora möjligheter för dig att växa inom företaget
- Möjlighet att arbeta med ett brett och uppskattat produktsortiment
- En dynamisk arbetsmiljö med engagerade kollegor
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Besvara inkommande kundfrågor via telefon, mail och chatt
* Ge rådgivning och support kring Beslag Designs produktsortiment
* Hantera beställningar, returer och reklamationer
* Samarbeta med andra avdelningar inom exempelvis marknad, inköp eller lager för att lösa kundärenden
VI SÖKER DIG SOM
- Har erfarenhet av servicearbete och kundbemötande
- Har ett tekniskt intresse
- Trivs med telefonen och datorn som arbetsredskap
- Är obehindrad på svenska både i tal och skrift
- Är noggrann och serviceinriktad
- Är en problemlösare som ser lösningar framför problem
- Är van vid att hantera flera uppgifter samtidigt
- Har en förmåga att lyssna in och förstå kundens behov
- Är bra på att samarbeta och är en team-player
- Har en positiv inställning och drivs av att göra skillnad för både kunder och kollegor varje dag
Meriterande om du har:
- Teknisk kunskap inom belysning, kök eller bad
- Goda språkkunskaper i Engelska, både tal och skrift
- Kunskap i andra nordiska språk
För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Hjälpsam
- Stresstolerant
- Ordningsam
- Ansvarstagande
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Här kan du läsa mer om Beslag Design!
Om jobbet hos Academic Work Sweden AB
Sista ansökningsdag
18 maj
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej