Barsan Global Logistics AB logotyp

Orderadministratör Logistics

About Barsan Global Logistics


Barsan Global Logistics has 150 offices / warehouse in 65 countries today.

We provide transport service by sea ,road air as well as customs service in Sweden.


Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära:


-Kontakt med klient / leverantörer via mail och telefon.


-Kontakt med klient via mail / telefon och rapportera till VD dagligen och Barsan HQ


-Svara på förfrågningar från agenter och direkta kunder.


Kvalifikationer


-Mycket goda kunskaper i Turkiska och Engelska

-Erfarenhet 3-4 år av logistik/spedition för Turkiet & USA & Asia

-Erfarenhet 3-4 år av sjöspedition & flgytfrakt för Turkiet & USA & Asia

-Erfarenhet 3-4 år kunskap & erfarenhet för handelsregler - handelsdokumentation för Turkiet.


Application


If you are interested and would like to apply for the position or receive further information, please contact aydin.akca@barsan.com and send your CV.


Om jobbet hos Barsan Global Logistics AB

Sista ansökningsdag
20 augusti
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej