Pass Team AB logotyp

Personlig assistent med teckenspråk

Vi söker nu en viktig pusselbit till en av våra assistansuppdrag. Tjänsten är heltid över sommaren, men kan i förtid gå igång med introduktion och timanställning. Efter avslutat sommarvikariat finns möjlighet till viss förlängning om det stämmer för båda parter.

Du kommer att jobba med och stötta en livsglad, aktiv kille i 25-årsåldern. Dina insatser skapar möjligheterna för att leva ett gott liv genom att lösa hindren i hans vardag. Han har en egen lägenhet i Bollnäs och det är från hemmet dina arbetsdagar oftast utgår.

Du har tidigare erfarenhet av vård- och omsorgsyrket. Personlig lämplighet, glimten i ögat och att du och brukaren trivs ihop är det viktigaste. Kunskaper i teckenkommunikation är klart meriterande. I arbetet ingår att hjälpa brukaren med personlig hygien, förflyttningar, med måltider, kommunikation och liknande. Då du kör bil åt assistansanvändaren är körkort ett krav. Passen ligger oftast utlagda på ett helt dygn. Då kommunikationen är central måste du tala svenska språket flytande.

Vi rekyrterar fortlöpande, så sök i så god tid som möjligt.

Timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal.

Friskvårdsbidrag på 2100 kr för helåret, regleras efter anställningens längd.

Om jobbet hos Pass Team AB

Sista ansökningsdag
2024-05-18T23:59:59
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid