Produktionsadministratör / Administrativ assistent
Din nya roll
Vill du arbeta i en bred administrativ roll där du får möjlighet att stötta både produktion och olika team i ett internationellt företag? Är du en strukturerad person med öga för detaljer och god servicekänsla? Då kan detta vara rätt utmaning för dig!
Vi söker nu en engagerad administratör till vår kund i Landskrona. Tjänsten är på heltid och innebär arbete 100% på plats.
Som administratör hos vår kund kommer du att arbeta med både specifika och generella administrativa arbetsuppgifter där du stöttar mindre team och avdelningar. Arbetet är varierat och kräver noggrannhet, flexibilitet och god samarbetsförmåga.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Registrering av materialcertifikat och säkerställa att dessa kopplas till rätt order i deras system.
- Arkivering och hantering av dokument, både i pappersformat och digitalt.
Sekundära arbetsuppgifter:
- Stöd till produktionen med beställningar och inköp.
- Sammanställning och hantering av rapporter och produktionsdata.
- Redigering, korrekturläsning och formatering av dokument.
- Dataregistrering och informationshantering.
- Planering och koordinering av möten, kalendrar och resor.
- Hantering av inkommande och utgående telefonsamtal samt vidarebefordran av meddelanden.
- Eventuell koordinering och processledning av enklare administrativa team- och kontorsstöd.
Ett utvecklande och varierande arbete i en internationell miljö där du blir en viktig del av produktionskedjan. Du får möjlighet att arbeta nära både produktion och administration i en verksamhet där kvalitet och kundfokus står i centrum.
För att bli framgångsrik i denna roll behöver du- Tidigare erfarenhet från liknande arbetsuppgifter.
- Behärska svenska och engelska obehindrat i tal och skrift.
- Goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel.
- Erfarenhet av att arbeta i affärssystem, gärna SAP.
- Meriterande: Kunskap inom ritningsläsning.
Vi tror att du är en ordningsam person med god administrativ förmåga och en känsla för detaljer. Du är van att arbeta självständigt men trivs också i nära samarbete med andra. Vidare är du strukturerad, noggrann och stresstålig.
Välkommen med din ansökanAnställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Start: Omgående. Slut: 2025-08-29 med chans till förlängning. Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Ett drogtest måste vara godkänt innan uppdragstart. I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer.
Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan!
Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan.
FöretagspresentationVår kund utvecklar världens energisystem till att bli mer hållbart och flexibelt. De hjälper i sin tur kunder inom energi- och industrisektorn med innovativa lösningar och tjänster över hela världen.
Om jobbet hos Jobbusters AB
