Serviceansvarig Seacastle AB
Som Serviceansvarig på Seacastle fungerar du som spindel i nätet mellan varvet, säljare samt våra kunder. Din främsta arbetsplats är på kontoret. I rollen kommer du tillsammans med ditt team skapa en effektiv och trygg arbetsplats genom att upprätthålla och utveckla befintliga rutiner. I arbetsuppgifterna ingår också att skapa bra förutsättningar för kundnöjdhet och kostnadseffektivitet.
Du rapporterar direkt till platschef men du jobbar i nära samarbete med verkstadsansvarig.
Resultatet av ditt arbete skall vara:
- att kunder som kontaktar oss fysiskt på vår anläggning, via mejl eller telefon snabbt får återkoppling.
- att varvet har en bra planering i sitt arbete vilket leder till mindre stress samt ett effektivare arbete.
- att beställningar görs i god tid så att planerat arbete flyter på utan onödiga förseningar och med minimala lagerkostnader.
- att fakturor går ut så fort som möjligt efter att arbetet och att inga båtar lämnar varvet innan betalning är borttagen.
- att verkstan arbetar effektivt mot gemensamt uppsatta mål.
Tjänsten omfattar ej personalansvar, budgetansvar eller arbetsmiljöansvar.
Om jobbet hos Seacastle AB
Sista ansökningsdag
1 juni
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Ja