Seacastle AB logotyp

Serviceansvarig Seacastle AB

Som Serviceansvarig på Seacastle fungerar du som spindel i nätet mellan varvet, säljare samt våra kunder. Din främsta arbetsplats är på kontoret.  I rollen kommer du tillsammans med ditt team skapa en effektiv och trygg arbetsplats genom att upprätthålla och utveckla befintliga rutiner. I arbetsuppgifterna ingår också att skapa bra förutsättningar för kundnöjdhet och kostnadseffektivitet.

Du rapporterar direkt till platschef men du jobbar i nära samarbete med verkstadsansvarig.

Resultatet av ditt arbete skall vara:

  • att kunder som kontaktar oss fysiskt på vår anläggning, via mejl eller telefon snabbt får återkoppling. 
  • att varvet har en bra planering i sitt arbete vilket leder till mindre stress samt ett effektivare arbete.
  • att beställningar görs i god tid så att planerat arbete flyter på utan onödiga förseningar och med minimala lagerkostnader. 
  • att fakturor går ut så fort som möjligt efter att arbetet och att inga båtar lämnar varvet innan betalning är borttagen.
  • att verkstan arbetar effektivt mot gemensamt uppsatta mål.


Tjänsten omfattar ej personalansvar, budgetansvar eller arbetsmiljöansvar.

Om jobbet hos Seacastle AB

Sista ansökningsdag
1 juni
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Ja