Båstads kommun logotyp

Sommajobba som kommunvärd i Båstad!

Omgivet av hav i tre väderstreck, med vacker natur och goda kommunikationer är Båstads kommun en modern idyll med fullskalig service. Vårt strategiska läge på Bjärehalvön med två järnvägsstationer, närhet till flygplats och motorväg gör oss dessutom till en attraktiv pendlingskommun och kreativ mötesplats för olika människor, erfarenheter och kompetenser. Vår vision är att vara en förebild för ett friskt liv och hållbart entreprenörskap samt att attrahera människor som vill värna det sunda livet och utveckla kunskap, kultur och affärer. Båstads kommun är en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vår värdegrund bygger på professionalism, arbetsglädje och respekt. Vi är en mängd olika verksamheter som tillsammans gör skillnad varje dag. Genom samarbete och utveckling samt kompetenta och engagerade medarbetare, ger vi god service till våra medborgare. Nu söker vi sommarpersonal inför sommaren 2024. Är du en glädjespridare som tycker om att träffa nya människor och vill ge det lilla extra? Ta chansen att sommarjobba hos oss och njut av Båstad på sommaren samtidigt som du påverkar och gör skillnad för våra medborgare och besökare. ARBETSUPPGIFTER Arbetet består i renhållning av kommunens grönområden, gator och stränder, mindre parkarbeten, samt att informera och visa allmänheten till rätta. Arbetsfälten kommer att vara inom Båstads och Torekovs tätort. KVALIFIKATIONER Du som söker är serviceinriktad med en positiv inställning då du är vårt ansikte utåt i rollen som sommarjobbare. Du känner dig bekväm med att möta nya människor och trivs med att arbeta utomhus. Som kollega tycker du om att samarbeta och vill bidra till en god arbetsmiljö för alla. Vi är övertygande om att du, precis som vi, inser värdet av att kunna erbjuda god service samt att visa upp en ren och välkomnande kommun för våra besökare. Beskriv i din ansökan varför just du passar som sommarjobbare hos oss. Vi ser fram emot att få veta mer om dig. Krav AM-körkort, B-körkort är meriterande. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsterna kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Välkommen med din ansökan! ÖVRIGT Kommunala avtal gäller. För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. Rökfri arbetstid tillämpas. Inför rekryteringsarbetet har Båstads kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande. Följ din framtida kollega på Instagram! www.instagram.com/bastadskommun Välkommen med Din ansökan!

Om jobbet hos Båstads kommun

Sista ansökningsdag
2024-05-15T23:59:59
Anställningsform:
Sommarjobb / feriejobb
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid