Bravura Sverige AB logotyp

Sommarjobb som Administratör till PreZero

Är du noggrann, flexibel och trivs med att arbeta administrativt? Har du dessutom möjlighet att starta omgående? Då kan detta vara rätt uppdrag för dig. PreZero söker strukturerade personer som vill stötta upp med administration. Här får du möjligheten att arbeta i en samhällsviktig verksamhet, i ett engagerat team och med tydliga rutiner. Välkommen med din ansökan redan idag!

Om tjänsten

Det här är ett heltidsuppdrag med start omgående där du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos PreZero. Uppdraget sträcker sig till slutet av augusti, med god möjlighet till ytterligare förlängning.

Om företaget

PreZero Recycling AB är en hållbar samarbetspartner inom återvinning och avfallshantering, oavsett typ av restmaterial eller verksamhet. Tillsammans med deras kunder bidrar de till den cirkulära ekonomin och en mer hållbar framtid. PreZero erbjuder effektiva avfalls- och återvinningslösningar med fokus på kundens behov och långsiktig hållbarhet. De samlar in och hanterar restmaterial från kunders verksamhet genom återvinning och/eller energiutvinning. I deras vardag är kundnytta lika med miljönytta. I Sverige finns de på ca 60 platser, har drygt 1 100 medarbetare, fler än 50 återvinnings- och mottagningsanläggningar och sköter avfallshanteringen i ett 40-tal svenska kommuner. Deras verksamhet skapar inte bara värde för de kunder som de levererar återvinningstjänster till, utan även för tillverkningsindustrin och energisektorn genom att förädla avfall till värdefull returråvara för nyproduktion.

PreZero ser på mångfald som en av deras största styrkor och de strävar efter att skapa en arbetsplats där alla medarbetare känner sig inkluderade och uppmuntrade att bidra. Vi välkomnar alla sökande oavsett bakgrund och livssituation.

Arbetsuppgifter

I rollen som administratör hos PreZero kommer du säkerställa att transport- och avfallsdata blir korrekt registrerad i samband med ett större systembyte. Du får en introduktion på plats och arbetar tillsammans med dina kollegor i ett administrativt team. Arbetet passar dig som gillar att arbeta med administration, tycker om att arbeta med detaljer och trivs i en fokuserad miljö. Arbetstider är vanliga kontorstider måndag-fredag. 

Dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat:

  • Överföra data från fysiska körlistor till digitalt system
  • Registrera orderinformation, som exempelvis kunduppgifter, avfallsvikt, datum och tidpunkt
  • Bidra till att arbetet sker effektivt och utan fel
  • Samarbeta med andra kollegor samt ha stöd från projektledare och kundtjänst
  • Rapportera eventuella avvikelser eller frågor vidare till ansvariga kontaktpersoner

Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper

  • Avslutad och godkänd gymnasieexamen
  • Erfarenhet av administrativt arbete
  • God dator- och systemvana
  • Goda kunskaper i svenska och engelska, såväl tal som i skrift

I rollen som administratör hos PreZero förväntas du vara noggrann, strukturerad och ha en god känsla för detaljer. Du har lätt för att sätta dig in i rutiner och processer, och tar ansvar för att dina arbetsuppgifter blir korrekt utförda. Arbetet kräver fokus och tålamod, särskilt eftersom du hanterar stora volymer data där varje registrering behöver bli rätt. Du har en positiv inställning och en god samarbetsförmåga –  samtidigt som du trivs med att arbeta självständigt. Vidare är du är lösningsorienterad, frågar när du behöver och bidrar gärna till att arbetet flyter på för hela gruppen. Att hjälpa till där det behövs och att hålla ett gott humör även under repetitiva uppgifter är naturligt för dig.

Övrig information

Start: Omgående Plats: Malmö Lön: Enligt överenskommelse 

Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi avpublicerar annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan.

Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till info@bravura.se eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.

Välkommen med din ansökan!

Sista ansökningsdatum är 2025-06-20

#Nextgen

Om jobbet hos Bravura Sverige AB

Sista ansökningsdag
27 november
Anställningsform:
Vanlig anställning
Löneform:
Fast månads- vecko- eller timlön
Omfattning:
Heltid
Kräver körkort:
Nej