Tekniker till NetOnNet
Sedan 1999 säljer NetOnNet hemelektronik från både egna och välkända varumärken direkt från lagerhyllan. Vårt fokus är att förenkla allt vi kan för att erbjuda hemelektronik billigare än andra. Det är mottot för hela NetOnNet och grundar sig i vårt unika självbetjäningskoncept. Kunderna ska välja NetOnNet, inte bara för att vi har låga priser, utan även för att vi gör det enklare, ärligare och med fokus utifrån kunden själv. Det är så vi skapar mervärde och en stark relation med våra kunder. NetOnNet säljer till konsumenter och företag genom e-handel och 32 Lagershoppar i Sverige och Norge. Vårt huvudkontor ligger i handelsstaden Borås. Tjänsten är placerad på avdelningen Teknisk Service på centrallagret i Viared Borås.
Vad erbjuder rollen?I den här rollen ansvarar du för både den praktiska och administrativa hanteringen av NetOnNets produkter inom eftermarknadsflödet.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innefattar:
- Administration och handläggning av ärenden kopplade till returer och garantier.
- Bedömning och felsökning av produkter i olika returflöden.
- Utförande av service, returhantering samt hantering av garantiärenden.
För dig som vill ta ansvar och utvecklas finns det goda möjligheter att växa inom rollen.
Vem är du?Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter, gärna inom ärendehantering och kundservice. Du har god administrativ förmåga och är van att arbeta i olika affärssystem. Har du dessutom arbetat med tekniska produkter inom hemelektronik är det en stor fördel, eftersom det ger dig en djupare förståelse för produkterna och de frågor som kan uppstå.
Som person är du ordningsam och ansvarsfull med ett nyfiket förhållningssätt som gör att du lär dig snabbt. Du värdesätter samarbete och bidrar aktivt till en positiv teamkänsla där ni tillsammans arbetar för att skapa bästa möjliga kundupplevelse. Dessutom har du ett starkt driv att utvecklas och ta mer ansvar över tid, vilket gör dig till en viktig del av teamet som ständigt arbetar för att förbättra processer och kundnöjdhet
Varmt välkommen med din ansökanLåter tjänsten intressant?
Välkommen med din ansökan via effektiv.se. Intervjuer kommer att ske löpande. Vill du veta mer om tjänsten kontakta gärna Frida på frida.olander@effektiv.se
Om Team EffektivEffektiv är det innovativa och personliga företaget inom rekrytering, bemanning, coaching, matchning & interim. Idrottsrötterna och lagandan präglar bolaget, dels arbetar vi i team i våra bemannings- och rekryteringsprocesser, dels är sponsring till idrottsföreningar en betydande del.
Vi har en sportslig attityd mot våra konsulter och erbjuder schyssta villkor samt kollektivavtal. Vi vill ge de bästa förutsättningarna till dig som blir en del av Team Effektiv. Detta har lett till att Effektiv är en attraktiv arbetsgivare, vilket våra konsultundersökningar och våra utmärkelser Årets Rekryteringsföretag samt Årets Karriärföretag är ett bevis på. Företagets värdeord är Glada, Utforskande, Långsiktiga och Driftiga. Tillsammans bildar initialerna GULD. Effektiv vill ta guld med sina kandidater, konsulter, kunder och samarbetspartners varje dag.
För den här tjänsten kommer du att vara anställd via Effektiv och uthyrd som konsult till kundföretaget under en tidsbegränsad period.
Sökordteknisk service, eftermarknadsflöde, returhantering, kundservice
Om jobbet hos AB Effektiv Borås
